Raf Sistemleri Mobil raflar
Maksimum alan kullanımı için sistemler
- Mevcut depo alanının maksimum kullanımı - alışılmış raf modellerine kıyasla %80'e varan alan tasarrufu.
- Çalışma koridorları araçlara ve sürece uyarlanır - gerekirse birden fazla çalışma koridoru planlanabilir veya sipariş toplama için birkaç dar koridor açılabilir
- Depo kapasitesini kademeli olarak artırmak için sistem birkaç aşamada kurulabilir
- Açılan çalışma koridorlarından her depolama alanına erişim
- Kısa mesafelerle
Mallarınızı mümkün olduğunca yerden tasarruf sağlayacak şekilde depolamak ister misiniz? STILL'in mobil raflarına bir göz atın. Bu raf sistemi, depolama ve toplama için yalnızca tek bir çalışma koridoru alanı gerektirir - deponun geri kalanı tamamen kullanılabilir.
Mobil rafların öne çıkan özelliği: Bu sistemin koridorları, elektrik motorları ile hareket ettirilen taşıyıcılara monte edilmiştir. STILL mobil raf, malların yerden tasarruf ederek depolanmasını sağlarken, her bir depolama konumuna rafı hareket ettirerek doğrudan erişilebilir.
Sadece bir çalışma koridoru olduğu için mevcut depolama alanı en verimli şekilde kullanılabilir. Örneğin, bu soğuk hava depoları ve dondurucular için bir avantajdır. Diğer raf sistemleriyle karşılaştırıldığında, belirli bir taban alanında çok daha fazla ürün depolanabilir. Bir STILL mobil raftaki çalışma koridorunun genişliği, kullanılan endüstriyel araçlara göre uyarlanabilir.
Taşıyıcılar, raf desteği üzerindeki kontrollerle, uzaktan kumandayla veya bir depo yönetimi ana sistemine bağlı bir arayüz aracılığıyla otomatik olarak çalıştırılır. Yayaların korunması için ışık bariyerleri kurulur.
Bize ulaşın
Daha fazla bilgi edinmek ister misiniz? Daha fazla bilgi için bize ulaşın.
444 667 1
Talepler için: Mobil raflar
Lütfen aşağıdaki formu doldurun. Size en kısa süre içerisinde döneceğiz.
Mobil raflar, rafın kendisi, bir taşıyıcı, hareket ve kılavuz rayları ile kontrol ve güvenlik ekipmanlarından oluşur. Yayaların korunması için ışık bariyerleri kurulur.
Raf genellikle bir palet veya konsol rafıdır. Bu nedenle paletlerdeki uzun malzemeler veya farklı yükler raflarda depolanabilir. Dinamik rafların uzunluğu ve seviyelerin sayısı ve yükseklikleri gereksinimlerinize göre özel olarak uyarlanır. Ardından istenilen yükleri taşıyabilecek uygun bir taşıyıcı seçilir. Taşıyıcılar raylar üzerinde hareket eder.
Raylar
Bir mobil raf sistemi, mobil rafların hareket edebileceği zeminde raylar gerektirir. Yürüyen raylar olarak adlandırılan oluklu ve düz raylı kılavuz raylar vardır. Bu hareket ve kılavuz rayların üst kenarı zemin seviyesindedir. Yeni inşa edilen binalarda zemin henüz dökülmediği için, genellikle daha yüksek vinç rayları kurmak mümkündür. Yüksek vinç rayı, üst döşeme katmanının içine monte edilebilir. Katman, vinç rayını zemine sıkıca sabitleyen tamamen çevreler. Mevcut depolarda düz raylar, bir kesik oluğa veya doğrudan mevcut zemine kurulabilir. Mevcut zemine doğrudan kurulumlar, daha sonra yeni bir üst döşeme katmanının yapılmasını gerektirir.
Taşıyıcılar
Taşıyıcı, mobil raf sistemlerinin merkezi bir bileşenidir. Raflar taşıyıcıya monte edilir. Taşıyıcılar motorlarla donatılmıştır. Bu motorlar, vagonları zemin boyunca raylar üzerinde hareket ettirir.
Düz veya kılavuz tekerleklerle donatılmış iki veya dört tekerlekli taşıyıcılar vardır. Taşıyıcıların tasarımı, planlanan yük ağırlıklarına bağlıdır.
Baş korumasını sonlandırma
Mobil rafın uç yüzü ışık bariyerleri ile donatılmıştır. Işık bariyerleri, operasyonda giriş/erişim kontrolü için kullanılır.
Uç baş korumasının ışık bariyerleri, mobil raf hareket ederken bir yaya veya bir araç tarafından kesintiye uğrarsa, sistem otomatik olarak durdurulur. Ayrıca sistem acil durma butonları ile donatılmıştır.
Resim raf seviyeleri, kaldırma yükseklikleri, gerekli araçlar ve çalışma koridoru genişlikleri arasındaki ilişkiyi göstermektedir. Araç ve mobil raf, ihtiyaçlarınıza göre senkronize edilir ve planlanır.
- Aydınlatma kontrolü: Mobil rafın kontrolleri, örneğin açık koridordaki aydınlatmayı açmak için ek rölelerle genişletilebilir.
- Gece hava sirkülasyonu: Çalışma koridorları tüm vagonlar arasında eşit aralıklarla yerleştirilmiştir. Bu konumda hava daha iyi dolaşabildiğinden, bu işlev, ürünlerin en iyi şekilde soğutulmasını sağlamak için donmuş depolarda sıklıkla kullanılır.
- Sipariş toplama konumu: Çalışma koridoru arasında birkaç vagon boşluk vardır. Bu durumda koridorların tüm vagonlar için mi yoksa sadece belirli vagonlar için mi eşit genişlikte olması gerektiği tanımlanmalıdır. Çalışanların sistemlerin alt katlarından sipariş alabilecekleri dar koridorlar oluşturulmuştur. Birkaç çalışan aynı anda sistemle çalışabilir.
- Kontrol: Kontroller, tek tek araçları hareket ettirerek çalışan bir koridor açmak için kullanılır.
- Uzaktan kumanda: İsteğe bağlı uzaktan kumanda kontrol, bir aracın içinden çalışan bir koridor açarak yürüme mesafelerinden ve zamandan tasarruf edilmesini sağlar.
- Ana şalter kabini: Temel olarak, ana şalter kabini raf sistemine yakın kurulur. Ana şalter kabini, sistemin ana kontrol bileşenlerini barındırır. Farklı kontrol lambaları, rafın durumu hakkında bilgi verir ve olası hata mesajlarını görüntüler.
- Ek kontrol paneli: Depoda uzun yürüme mesafelerinden kaçınmak için ek bir kontrol panel rafa monte edilebilir. Bu, genellikle yalnızca ana şalter kabini tarafından sağlanan tüm işlevleri sunan ek bir kontrol ünitesidir. Ana şalter dolabının soğutma alanı dışında ayrı bir alanda bulunduğu soğuk hava depolarında veya dondurucularda da kullanılırlar. Ek bir kontrol paneli yardımıyla, tüm fonksiyonlar soğutma alanı içinden çalıştırılabilir.
- Araç algılama: "Araç algılama" seçeneği ile sistem, Araç, bir aracın direk yüksekliğinde bulunan ek ışık bariyerleri aracılığıyla çalışma koridoruna erişiyor mu yoksa bu koridordan çıkıyor mu algılar. Bir araç çalışma alanından ayrılırsa sistem otomatik olarak "boş" durumuna geçer, ek bir düğmeye basılması gerekmez. Sistem anında hareket edebilmektedir.
- Taşıma kapağı: Taşıyıcılar, erişilebilir tehlikeli alanları korumak ve kazaları önlemek için kapaklarla (sunta/ızgaralar) donatılmıştır. Sunta levhalara ek olarak, sunta levhaların en düşük taşıma seviyesindeki yük kapasitelerini artıran isteğe bağlı yerleştirme çerçeveleri kullanılabilir.
- Arka duvar kafes ızgaraları/güvenlik çitleri: Yayaları korumak için arka duvar kafes ızgaraları kullanılır. Bu bileşenler, bir rafın arka tarafına veya zemine takılır. Kafes ızgaralar, çalışanların raftan düşen paletler nedeniyle yaralanmasını önler. Güvenlik çitleri, sisteme yalnızca ışık bariyerleriyle korunan girişlerden erişilebilmesini sağlar.
Verimlilik üzerine planlanan bir depo, yüksek ekonomik fizibiliteyi garanti eder. Depo planlamasının başlangıcından itibaren STILL uzmanlarımızdan profesyonel danışmanlık hizmeti almaktan yararlanın. Satın alma kararınızı vermeden önce, depo tasarımınızı kontrol etmekten planlanan iş akışlarını tartışmaya kadar her konuda size yardımcı oluyoruz. Bir mekik rafı satın alırken STILL marka olanı seçmeniz için birçok neden vardır:
- Uzun yıllara dayanan uzmanlık: 95 yılı aşkın süredir müşterilerimize yakınız.
- Güvenebileceğiniz iş ortaklığı.
- Danışmadan hizmete bütünsel üst düzey konsept .
- Her zaman size yakın: 14 şube, 37 kiralama şubes ilei & Yalnızca Almanya'da 800 servis teknisyeni bulunmaktadır.
- Eğitimli bir kurulum ekibi, mekik raf sisteminizin doğru şekilde monte edilmesini sağlar.