STILL'de oyun belirleyici
Servis teknisyeni
servis teknisyenlerimiz
İyi bir şirkette, servis teknisyeni olarak son derece uzmanlaşmış bir rol üstlendiğinizde , karşılığını alacağınızı bilmenin verdiği güvenle, kendi inisiyatifinizle yeni sorumluluklar alabilirsiniz.. Sorumluluğu en üst seviyede alın.
Bir servis teknisyeni (mekatronik teknisyeni) olarak, müşterilerimizin tesislerinde elektrikli ve içten yanmalı motorla çalışan forkliftlerin ve endüstriyel forkliftlerin onarım, bakım ve güvenlik denetiminden sorumlusunuz. Ayrıca olası temel nedenleri izole etmek ve mevcut kusurları düzeltmek için gerekli olan mekanik, hidrolik, elektrik ve elektronik sistemlerde hata analizi yapacaksınız. Servis alanında mekatronik teknisyeni olarak gireceğiniz güncel iş ilanlarımıza buradan ulaşabilirsiniz. Premium marka STILL ile profesyonel fırsatlarınızı keşfedin. En iyi takımın parçası olun!
Ekibimizde yerinizi alın.
Neden özelleştirilmiş intralojistik çözümler konusunda forkliftler, depolama teknolojiler, yazılım ve hizmetler için dünyanın önde gelen tedarikçileri arasındayız?
Çünkü güçlü ve harika bir ekibimiz var! Şirketimizdeki her pozisyon harika insanları çeker ve onları kazanır. Birbirimize yardım ediyoruz ve ekip çalışmamız mükemmel çözümler yaratır.!
İş gününüz, evin hemen önüne park edilmiş servis aracıyla başlar. Yani, çalışma gününüz evden adım attığınız anda başlar., bu nedenle araç değiştirmenize veya malzeme toplamanıza gerek kalmaz. Bunun yerine, doğrudan ilk müşterinize gidebilirsiniz.
Bölgenizdeki müşterilerimizin irtibat kişisi olarak, günlük müşteri ziyaretlerinizi servis koordinatörü ile görüşerek planlayabilirsiniz. Böylelikle çalışma saatlerinizi ve gününüzün gündemini doğrudan siz belirlersiniz.. Bu planlamanın tümü size ait.
ve bu nedenle müşterilerimiz için, şirketi daimi temsil eden ilgili kişi olarak vazgeçilmezsinizdir. Yerinde onarım, servis veya güvenlik testi gerektiğinde müşterilerimizle ilgilenirsiniz. Bu, müşterilerle günlük iletişim halinde olduğunuz ve STILL ekipmanımızın uzun vadede müşterinin tesislerinde kullanıldığı anlamına gelir.
Müşterinizde, tüm ürün yelpazesi için profesyonel bir uzman olarak hareket edersiniz. Dizel veya elektrikli forkliftler, traktörler veya depo kamyonları hangi ürün olursa olsun, hizmet sizin elinizde. Bu, her gün çok çeşitli görevler ve faaliyetlerin yanı sıra çok farklı şirketlerde görevlerle karşılaşabileceğiniz anlamına gelir. Bazen yerel bir mandıra çiftçisine danışmanlık yapacaksınız, bazen de desteğinize ihtiyacı olan büyük bir lojistik şirketinin filo yöneticisine...
Kişisel ve mesleki gelişim bizim için çok önemlidir. STILL eğitim merkezimizdeki düzenli eğitim kurslarına katılarak, kullanılan farklı forklift türleri hakkında bilgi edinecek ve kendi uzmanlığınızı sürekli olarak genişleteceksiniz.
Teknik uzmanlığınızın yanı sıra, problem çözme becerileriniz kesinlikle hayati olacaktır. Her müşteri ziyareti farklıdır ve yaratıcılığınızı, danışmanlık becerilerinizi ve müşteri odaklılığınızı ortaya çıkarmanızı gerektirir. Elbette, Birinci ve İkinci Düzey Destek'teki meslektaşlarınız da size bu konuda yardımcı olmaya hazırdır.
STILL'de kendi profesyonel gelişiminizi şekillendirmenize yardımcı olabilirsiniz. Organizasyon yapımız size bir sonraki kariyer adımınızı, Satış Sonrası Hizmetler Bölge Müdürü / Servis Bölge Müdürü olarak hem profesyonel hem de disiplin sorumluluklarını üstlenerek, atma fırsatı sunuyor.
"STILL'de bir servis teknisyeni olarak, her gün daha da gelişeceğiniz heyecan verici bir faaliyet alanı sizi bekliyor.
Buna ayrıca cazip yan haklar ve koşullar dahildir:
- Toplu sözleşmeye tabi ücretlendirme
- Şirket emeklilik planı
- Emeklilik faydaları
- Standart olarak 30 günlük tatil hakkı
- Cazip çalışma modeli
"
- İsim: Nicolas Jöckel
- Oyun alanı: Hamburg şubesi
- STILL'in kilit oyuncusu beri: 1 Ağustos 1991
- Oyun pozisyonu: Servis teknisyeni
STILL ile nasıl tanıştınız?
STILL'e ilkokuldan beri aşinayım. Hamburg Merkez Ofisinde iki haftalık öğrenci stajı yaptım. O kadar keyif aldım ki okulu bitirdiğimde STILL'de mekatronik mühendisi olarak staj yapmak için başvurdum ve kabul edildim. Üç yıllık staj döneminin ardından gösterdiğim iyi performans sonucunda işe alındım ve o zamandan beri servis teknisyeni olarak çalışıyorum.
Neden STILL'de çalışmaya karar verdiniz?
Okuldan sonra, başlangıçta zevk alabileceğim ve yeteneklerimi en iyi şekilde kullanabileceğim bir stajyerlik aradım. Ayrıca geleceği garanti bir meslek öğrenmek istiyordum. STILL bana tam da bunu teklif etti. Şu anki işim vazgeçilmez ve öyle kalacak. Ve son olarak, müşterilerimize sunduğumuz hizmet önemli bir gösterge.
Mevcut pozisyonunuza nasıl geldiniz?
O zamanlar Servis departmanı kalifiye personel arıyordu. Eğitim süresince gösterdiğim performansa göre eğitimimi tamamladıktan sonra iş teklifi aldım.
Tipik bir iş gününü ve çalışma ortamınızı tanımlayın:
Benim çalışma günüm yaklaşık 6:30'da başlıyor. Müşteri servis aracıma binmeden önce, gece kuryesinin hangi parçaları teslim ettiğini kontrol etmek ve kaymaya karşı emniyete almak için bir yük envanteri alıyorum. Daha sonra ilk müşteriye gidiyorum ve ilgili forklift üzerinde gerekli onarım, servisi veya FEM testini yapıyorum. Ne kadar acil olduğuna bağlı olarak, bir sonraki müşteriye gidiyorum. Orada örneğin bir hasar teşhisi yapıyorum ve uygun bir onarım teklifi oluşturuyorum. Müşteri teklifi kabul ederse yedek parça siparişi veririm. Günde ortalama üç forklift tamiri veya servisi yapıyorum. Bazen günde üç kez yer değiştiriyorum. Ancak bazen sadece kısa aralıklarla birkaç hafta boyunca sadece bir müşteriye gidebiliyorum.
STILL'deki işinizi bu kadar heyecan verici yapan nedir?
STILL'deki pozisyonum bağımsız çalışmamı sağlıyor. Çoğunlukla yapılacakları kendim planlıyorum. Bu, çalışma ortamımın çok çeşitli olduğu anlamına gelir. Sürekli müşteri tabanım sabittir.
Neden (STILL'de) kilit bir oyuncusunuz?
Servis departmanına 25 yıllık mesleki deneyimimi getiriyorum. Eğitim etkinliklerine katılımım sayesinde hemen hemen her forklifti tamir edebiliyorum. Böylece müşterilerimize deneyim ve bilgi birikimimle yardımcı olabiliyor ve onların STILL forkliftlerinden en iyi şekilde yararlanmalarını sağlayabiliyorum.
Şimdiye kadar STILL'de çalışmanın öne çıkan yönleri nelerdi?
Depo taşıma ekipmanlarının kurulumu ve konfigürasyonu her zaman heyecan verici olmuştur. Bu ürünlerin montajı günlük bir iş değildir ve ekip çalışması gerektirir. Müşteriye ayrı bileşenler halinde teslim edilirler. Saha koşulları elverdiği sürece teleskopik vinç kullanılması bile monte edilebilirler.
Her zaman özel olan başka bir şey de ticaret fuarlarında çalışmaktır. Örneğin, Hannover'deki CeMAT'ta ziyaretçilere ve müşterilere ürünlerimizi ve STILL hizmetini sunmama izni verildi. STILL için önde gelen büyük bir ticaret fuarında çalışma fırsatı olağanüstü bir deneyimdir. Ayrıca diğer şubelerden çalışma arkadaşları ile tanışabilir ve yeni bağlantılar kurabilirsiniz.
Cümleyi tamamlayın: STILL'de çalışmak…
çeşitlilikle doludur.
STILL'i (bir işveren olarak) 3 kelimeyle tanımlayın:
STILL uluslararası bir oyuncudur. Ama aynı zamanda sosyal olarak da devreye giriyor, örn. acil servis 'Nothilfe Hans Still e. V.', ihtiyaç sahibi 'STILLers' için şirkete ait bir yardım kuruluşu. Bir çalışan olarak hizmetleriniz için buna göre ödeme yapılması da elbette güzel.
STILL hakkında en çok neyi seviyorsunuz?
Geleneksel bir şirket olması.
Önemli bir oyuncu olarak becerilerinizi başka nerede uygulayabilirsiniz?
Ailemde – eğer bir kelime edebilirsem...